Hello !

Hejhej !! Nu har jag varit borta någon dag från bloggen !
Jag har jobbat mkt på fritids de senaste och ska även jobba
där i morgon också ! Grymt kul med lite liv i ungarna hehe !!

Fått min nyårsklänning hem också hehe plus
2 andra klänningar  jag gillar jätte mkt =)

Tex denna Rosa klännningen den är göör snygg ännu
 snyggare om man är solbränd å fin till sommaren !!
  

Kollat massa billiga resor till Thailand med Stefan i slutet av januari ! =)
Det ska bli grymt nice Älskar Thailand blev helt kär i det första gången jag
var där 2007 ! Länge sedan nu haha !


Kommentarer
Postat av: michaela

Vill också till Thailand!

2011-12-09 @ 19:06:38
URL: http://michysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0