Jobbet ..

Idag har jag jobbat 07.00-16.00 i steungsund och det var tungt efter som
jag jobbade kvällen dagen innan och körde fram och tbx till Landvetter för
att hämta pappa och hans jobbar kompis , så somnade rätt sent typ 2-3 men
brukar aldrig kunna somna när jag jobbar kväll när jag kommer hem endå
blir alltid pigg av att köra bil !

Så idag har jag jobbat och slitit sen blev det en film med gamlingarna
var ju endå lördag , en av dem ville på bio och det kändes så hemskt att
man inte kunde fixa det en lördag osv .. men blev film mys  det blev POLISSKOLAN
bästa filmen någonsin haha !!


Sen kom jag hem helt död vid 4-halv 5 sooov till 6 och sen blev det att fixa mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0