SOOL

Idag har jag haft nationella prov i svenska B hoppas
det gick bra haha , bara jag inte får IG så är jag nöjd !
när det gäller svenskan då !

Har varit på torp med stefan , jag köpte en subway macka och
sedan så köpte "jag" en bikini som var så sjukt snygg , chock rosa
men den var lite för liten i storleken haha men 49kr per del ? får väl
banta lite eller nått , sjukt snygg när man är BRUN !



Idag har jkag suttit ute i max 40-50 min haha
det är alldeles för lite för att vara så sjukt fint väder !
är alltid inne jag är en inne människa när det gäller sverige
haha , men iallfall suttit ute en stund och har redan fått TUSEN
fräknar i ansiketet och lite färg på armarna ,

Det var inte så varmt att jag satt ute i bikini utan det blåste men
det var gött i ett linne och sitta ute och läsa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0