Torp

Idag när jag skulle åka till torp med stefan så hittade jag inte
mitt presentkort på scorett någon stanns fick panik var fan kan
det vara ? kollade i båda bilarna plånboken och allt , men hittade
det inte !?!? panik var flyförbannad och det gick ut över stefan och
alla här hemma haha antagligen har det blivit snott eller så har jag
tappat det , jag hade den i jackfickan och jacka överarmen sista
gång jag var på torp ganska lätt att ta den tror jag eller om jag
tappat den men  sen fick jag kvittot av sofie min syster och
vi åkte ut och bad hon som jobbade kolla om någon använt det eller
om det finns pengar kvar så jag kan få en presentkort igen , men hon
kunde inte lova nått =( så blev inga fina skor till mig =( =(


Blev ett par snygga vantar från Bianco pläsvantar
och hårfärg så nu har jag färgat håret , hoppas det blev
snyggt inte torkat det än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0