11 September 2011

Jag glömmer ALDRIG när jag var med Alexander och lekte hemma hos
honom på kurveröd och han kom ut springandes att USA:s största skyskrapor
blir attackerade , Jag fattade inte enns vilka de var men som vanligt alex hade
alltid koll på sånt han skrek '' cykla hem och säg till dina föräldrar ''

Jag cyklade som en jävla idiot och skrek till mamma när jag kom hem SÄTT på
1 eller 4an minns inte vilken kanal det var och vi såg LIVE när andra planet flög in
i byggnaden jag får fan RYSNINGAR än idag när jag ser det på olika video klipp
att man fick se det LIVE , man fick se folk hoppa för sina LIV , själv fattade jag
nog inte riktigt då hur allvarligt allt var såg bara på mamma vilken blick hon hade
och de räckte ! ,

När jag ser de klippen idag får jag riktiga rysningar och grinar fan när jag tänker
på alla som GICK till JOBBET den dagen , så JÄVLA hemskt alla som ringde sina
anhöriga och sa att de har blivit kapade på flyget och de som satt i tornen som ringde
hem och sa att de inte kommer komma hem ... :'(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0