hello !

Känns som jag jobbar ihjäl mig verkligen ! är jag inte hemma och sover eller
äter så jobbar jag ! Men ska vara glad jobbat enda sedan studenten nu haha
ska vara tacksam att jag har något ställe att jobba på !! MEN mina bloggar
min andra blogg som jag startade nyss på hopp om att komma igång på ritkigt
med bloggandet och mode osv de sket sig för HINNER inte verkligen !!

Jag jobbade igår 20-24 sen hemma 00:40 köpte mat på donkan för
jag hade inte ätit sen utgången med Andreas , Bea och rasmus och massa mer
så blev mat på natten sen skulle jag upp och jobba 08-13.00 i stenungsund

så sov ungefär 4timmar haha snacka om att man var död !



mina nya skor Jeffrey Campbell





spakitt



unnade mig ett varmt fotbad med babyolja och grönsopa i gjorde ett undervärk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0