Halloween










haha säger bara vilken utgång vet inte vart jag ska börja ! Denna dräkten var galet nice tyckte
även jag och de andra jävligt jobbigt att alla Bl***a* skulle dra upp kjolen och tafsa !!!! Haha
men men Jag hade jävligt kul , fick även be vakten följa med mig in och hämta jackan sen på kvällen
för alla var så äckligt på vissa gubbar haha , så gick med vakten in intill min arm å då var de någon som
tog tag i mig haha då skreek jag '' SLÄPP MIG '' lät värre än de var och vakten röt åt killen '' rör inte flickan''
haha vilken galen kväll , mycket slagsmål på dansgolvt också haha vissa brudar asså slutade med att
jag fick blod på mig så hårt slogs jag !! ( skojja )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0