Tisdag / Onsdag

Hej !! Vilken stress känner jag bara idag blev jag väckt med kaos
när mamma kom i panik att de inte hade någon vikare för alla va sjuka
å jag skullr upp 9e å jobba typ och jag som somnade 4-5 inatt/morse
blev skit SNE å förbannad å vägrade ont i halsen å huvudet !!

drog mig upp och fick börja ca 11 trött å sleten haha.. fick ha en halvgalen
klass men de var rätt så kul ! stängde även på skolan !

Trodde jag skulle få ledigt i morgon för jag är helt slut men nepp blir
att jobba i stenungsund för de behövde mig så självklart blire att jobba
känns som jag aldrig är ledig haha !!

ÅÅÅÅH ANDREAS EN AV MINA NÄRMSTA KOMPISARS FLICKVÄNS vatten har gått
SÅ SNART KOMMER BEBISEN HIHIHI SÅ SPÄNNANDE SÅ JAG DÖÖÖÖR !! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0