Lördag

Hello !!

Japp idag/igår har jag bara sooovit och gått upp jätte sent för var
helt slut efter jag jobbat så mkt , men åt innan jag skulle jobba 18.00-22.00
åt thai mums så gott det är !! Jag var även nervös för att jobba helt själv å
allt de men så sjukt goa människor som jobbar där ute , inte märkt av någon
negativ energi som jag gjort på många boenden å sånt som man varit å jobbat
som vikarie eller praktiserat. Jag körde bil t adresser å allt haha sen dendär TES
tycket jag är jobbig m mobilen man ska logga in å registrera sig vart man än går
å de gammla gillar ju ikke när man ska upp m mobilen å göra de osv , .. men allt
gick bra idag var klar tidigt men kände att man kan inte med å gå tidigare första
riktiga passet man gör där haha ,

Sedan något som jag tkr är jobbigt när man åker ut t folk är att man ska ju låsa
upp å sånt å gå in , jag plingade på å väntade t någon öppnade å då undrar de
'' harru ingen nyckel eller ?`'' vissa blev griniga haha , men känns konstigt att låsa
upp å gå in till någon helt annan människa , men man vänjer sig  väl ?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0