Trött jag blev !

Fyyy , trött jag blev .. var och solade nyss också
det kan ju behövas men får fan inte så mycket färg som jag vill
på armarna och bröstet , utan mest färg på benen som ingen endå
kommer se på balen !! Ska sola någon mer gång så det syns lite
mer , synd att vädret ute inte är lika bra lite blåsigt men när solen
kommer fram så blir det allt jävligt varmt haha ,

Stefan var med mig och tankade bilen också haha inte gjort det riktigt
själv än har alltid med mig stefan och frågar för att vara säker !!

Nu är det inte långt kvar till studenten och alla roliga saker som väntar sig
det är sista spurten i skolan nu ! De sista skit sakerna ska in !! Hoppas verkligen
inte jag har mer saker som ska göras !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0