Måndag

Japp skolan en snabb sväng hade prov på en bok
jag läste igår haha började även igår fyfaaan !!  Nu är
det inte mycket kvar 2 saker jag ska göra klart denna
veckan sen sätts betygen !!


Precis planterat körsbärstomater i var sin kruka haha förska gången
jag planterat något sånt haha , hoppas mina små tomater växer snabbt

nuuu ska jag äta kyckling sallad mums !! SEN vila lite tror jag


så ser den typ ut fast mindre thihi


såå många tomater ska det minst bli !!






Vill köpa jordgubbar och plantera i kruka det är mitt nästa mål haha



Tänkte det när jag var på blomsterlandet men stefan sa att det ej går
det ska man plantera i jorden stog det osv sen såg  jag på internet massa
som gjort det ju !! , ska även prova med smultron :)




Det är ju smidigare att gömma för de j'vla fåglarna som
'äter upp allt här hemma hos oss , att ha i en kruka s¨å ställer man in
den om det skulle  komma eller bara nät över krukan istället för hela
jorden man planterat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0