BIOTHERM



När jag åkte till Egypten så köpte jag 2 st sånna här krämer till
huden , för 500kr grym bra priser för dom ligger annars runt 300-350 kr st
Men iallfall jag älskar dom , Jag glömde stänga locket på min dag kräm  från clinic, så
åkte ner till stan idag med pappa . .




gick in på Åhleens ,Då frågade jag för en dag kräm som man har under
foundation , och fört rekommenderade hon en svin dyr bra för 395kr
Men kände har verkligen inte råd med sån dyr (fast pappa betalar )
så frågade henne efter en annan men då sa hon '' att den var bääst ''

Men jag ville ha en lite billigare sa jag , så då rekommenderade hon mig
BIOTHERM ,s dagkräm som man har under mot torr hud fick en test gratis




Sen frågade jag efter priser på denna , då sa hon att det var den sista dom hade
inne och de viste inte om de skulle få in mer men den kostade bara 199kr ,
så då slog jag till direkt haha ,  fick en prov sak gratis plus denna
större flaskan för 199kr ,

Vi får se om det är så bra som det verkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0