Midsommar

Japp jag jobbade i stenungsund från 15.00-21.00 och vi hade det jätte
mysigt , gamlingarna fick shotar osv haha riktig midsommar alltså de fick
även en jätte fin smörgåstårta , De var dem allt värda !


Sen när jag kom hem fick jag åka och hämta pengar hos mamma och pappa
för min syster hade mitt körkort och bankkort , sen köpte jag mat som jag inte ens
åt nödvändigt , Sen kom Mathilda hit en stund vid typ halv 12 till 02.10 någon gång
och vi tjötade om allt möjligt riktigt gott ! Det borde göras om !

Sen har jag försökt att blogga mer men hinner inte riktigt när jag jobbar !

Ska jobba hela nästa vecka är endast ledig på Fredag ! jag undrar hur
jag ska orka jobba en hel vecka i sträck med en ledig dag .. men men




Jag och Mathilda ( Studentveckan )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0