Midsommar !!

Vilken skitdag det började med ! Blev väckt när jag sov och trött
som jag är efter jobbat , ne men mamma och pappa var TVUNGNA
att åka DIREKT till sina kompisar ! , Så blev jävligt SNE sen när jag
inte hittade mitt körtkort blev jag ganska förbannad också !!!

Sen ringde jag min syster och hon råkade få med mitt bankkort och körkort
till Grundsund , jippi jag som ska jobba i Stenungsund behöver mitt kortkört
speciellt på midsommar när poliserna är ute !  Lovar att jag kommer bli stannad
och ska blåsa fick ju göra det när jag bara hft mitt körtkort 2-3 dagar !

Kan bli svårt att köra lagligt haha , har aldrig åp motorvägen lyckats med det
men idag måste man MESA så i trafiken !


Hoppas det blev roligt på¨jobbet iallfall :) Sen när jag kommer hem ska jag
åka till mamma och deras kompis och hämta pengar till '' mat'' för mitt bankkort
är borta ! , blir ingen midsommar mat för mig inte :'( !!!!

Sen blir det att ta ett glas vitt hemma och tråka

Kommentarer
Postat av: ida

allt bra?? (a)



Ha en bra midsommar :)

2011-06-24 @ 14:52:01
URL: http://ilam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0