Finns ingen rättvisa

















Jag är så trött och förbannad på hur jävla orättvis världen är
mot folk som inte gjort en fluga förnär , folk får cancer hela tiden
folk drabbas av hemska sjukdomar och olyckor och NEJ jag
känner att det finns ingen rättvisa och det är inte ödet för ett barn
med cancer att dö , det finns inget som är rätt med det , '' allt sker av en anledning ''
så känner inte jag , Sen känner jag hade det funnits en gud så hade inte
sånna hemska saker hända med folk , folk som redan är sjuka som
drabbas av ännu värre saker , att någon annan dör i deras närhet
hur kan det vara ödet och hur kan ''gud'' finns om han låter folk brytas
ner så ? Jag förstår verkligen inte , sen finns det folk som inte upplevt något
inte enns gått på en begravning , som har alla sina släkningar kvar ,


Usch riktigt arg blir jag.---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0