Work

Japp idag har jag jobbar sedan 07.00-15.00 rätt skön dag på
jobbet faktiskt , trivs ju sjukt bra på det stället jag jobbar på i
stenungsund ! Grymt skönt !

Kom hem ungefär 20 i 4a sedan la jag mig och skulle sova middag för
jag var så sjukt trött men somnade hårt och länge vaknade ungefär 19.00
haha trodde jag skulle dö och var helt seg ,

Sedan åkte jag och stefan och köpte mat och lite gott gott
sen har jag tvingat min stefan att kolla på Greys tsm med mig haha !

I morgon ska jag jobba 15.00-21.30 sen är jag ledig hela helgen
jätte skönt faktiskt ! Då ska jag försöka fixa TÄVLINGEN som har tagit
hundra ÅR ! Sedan ta lite kort på mina nya skor och kläder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0