Söndag

Japp idag är det söndag ! Vaknade 13:37 idag haha kändes
att då måste ja gå upp inte ofta man vaknar just ''den tiden''

Idag åker min pappa till Norge och ska jobba i 2 veckor känns lite
segt efter allt som hänt där men är grymt glad att han inte var där när
allt hände då hade jag fått lite panik ,, även om han inte jobbar just
i  Oslo nu , men känns endå konstigt ... USCH !!

Därför blir jag ensam hemma ett tag och stefan är också i göteborg
så ingen som är hemma syrran är på Öland och gottar sig , så jag har
bestämt mig för att för första gången baka Cupcakes ! alltid velat göra
det men aldrig tagit tummen ur röven och provat , finns inget grymmare
än att kunna laga mat och baka massa gott , dock är jag inte så duktig på
någon av de delarna så ska försöka idag !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0