Klippt mig



Japp tog detta kort innan jag klippte mig , ungefär 10cm kortare
är det just nu haha , kan ju berätta vad som hände hela historian!

Jag ringde och bokade tid på Uppströms i uddevalla bad om att få
en kvinnlig frisör ! Då sa han att det var en äldre DAM jag skulle få
isånnafall jag tänkte SHIT aja visst , sen kommer jag och stefan ner dit
sätter oss och jag dör av nervositet sen kommer det fram en kille/gubbe

Isabelle det är dig jag ska klippa vänta bara 5 min , jag fick panik EN KILLE ?
NEJ de sa fan en TJEJ , får smått panik och säger till stefan jag vågar inte , stefan
bara jag kan prata med dom , jag bara NEJ ååh orkar inte med sånthär

Sist gång jag blev klippt av en kille var när jag var 10år typ och då klippte han
mitt hår till ÖRONEN jag grinade som en idiot och blev mobbad i skolan kommer
aldrig glömma det !

Iallfall då förklarade jag vad för frisyr jag ville ha osv , Sen kammar han mitt hår
tar fram en sax och börjar klippa ett helt varv sen ber han mig stå upp och tar en
rakapparat och jag tänkte herregud vad GÖR HAN , en RAKAPPARAT ? seriöst plus
att jag skulle så upp HELT STILLA ! shit vad nervöst jag blev det kändes så amatöraktigt
Jag hade kunnat ta en rakapparat och raka bort topparna så ?

Sen brände han mig med plattången i hårbotten två gånger FAN va ont det gjorde !!
men resultatet blev bra men herregud vad nervöst jag var han bad mig att sluta vara
orolig och massa jag gjorde han äna nervös haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0