Hello !

Hej ! Nu har jag jobbat lite mycket och inte hunnit blogga
känner jag ! Har snart en Tävling som jag ska dra i gång
på bloggen där man kan vinna en Ring värde 100kr !


Men idag har jag jobbat 07.00-14.00 och i morse var det dimma
överallt aldrig kört i så tjock dimma innan såg knapp 3meter fram
så jag slog på dimljuset bak för vissa som var ute och körde SÅG
jag inte ALLS i dimman höll på krock nästan i omkörningsfilen för
man såg inte såg inte en enda bil de puckona hade inte dimljus på
där bak !!

Så vid ljungskile brukar man se havet när man kör förbi man såg
inte ens vägen längst havet eller nått man SÅG ingen så till alla som
kör bli i DIMMA sätt förhelvete på dimljuset bak sjukt farligt aldrig
tidigare kört i sån tjock dimma ! USCH !

Nu ska jag vila/sova en stund sen ska jag och stefan
hämta min pappa på landvetter för han kommer hem från Norge !=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0