Svar Modekungen

Fick en kommentar av en arg och irriterad människa haha



Issa om MODEKUNGEN :@:
det står 2-3 VECKOR inte 4-5 veckor haha !!
jag läser mejlen och är jävligt trött på deras sida och hur slöa och dåliga dom är på svara på mejl !! Jag gör väl som jag vill eller ? plus att mer som klagar på deras leverans , . . .
Anonym om MODEKUNGEN :@:
snälla det står till och med på ett mejl man får när man har beställt kläderna på modekungen att det kan uppemot 4 - 5 veckor beroende på hur deras lagerstatus..... läs mejlen
19 Januari, 00:23
 
 



Någon skrev att det skulle ta 4-5 veckor kolla min melj här nöthuvud !




JAG LÄSER MINA MEJL OCH TRO INTE ATT JAG INTE VET VAD JAG SJÄLV KLAGAR ÖVER
HÄR HAR NI DET 5-14 ARBETSDAGAR !! INTE 4-5 VECKOR =) PUSS PÅ DIG ANONYM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0