Skolan + Jobb

Först vaknade jag 07.00 skit trött verkligen usch !!
du vet en såndär jjobbig fredagmorgon ! , Snooza till 07.20
Sedan hade min söta mamma fixat färdiga mackor från kvällen
innan så jag slapp fixa med det på morgonen <3 ,

Men tänkte hinna till 08.00 att åka hemmifrån för är alltid sen
men lyckades inte komma iväg som vanligt 08.10 sen ska jag
hämta josephine och vi brukar alltid bli sena =/ , men hittade
en parkerings plats längst vägen jipppi !! ingen böter heller
men stod faktiskt rätt denna gången dåvaa....

sen hade vi lektion och historian orkade jag inte sitta och läsa
massa på lektionen och vi fick gå tidigare de som ville typ , så åkte
hem innan jag skulle jobba på sanderstdalskolan ,

Sen jobbade jag 12.00-17.00 roligt och jobbigt finns alltid
någon envis unge haha ;) men de mesta sköter sig jätte bra


Men är så grymt trött nu efteråt , vill bara sova men gjorde inte
det när jag kom hem heller haha ,. så nu blire försent om jag ska
sova då vaknar jag i morgon kl 12.00 haha



Nu ska ja spela på datorn , sen se tv program , sen hoppas jag att
min söte pojke stefan orkar komma hit idag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0