5år tillsammans med min älskling stefan♥

Idag är det 5år sedan jag och min älskling blev tillsammans
känns verkligen inte som 5år sedan haha ! , men det har gått
väldigt fort och vi har varit med om allt mellan himmel och jord
under dessa 5 åren , inte många par som gått igenom de vi gjort
Jag är glad att du lever !! Jag är glad att jag fortfarande får träffa
dig varje dag som jag vill !! Vet inte hur mitt liv skulle sett ut idag
om du inte hade överlevt hjärnblödningen !!  5år har gått tillsammans
och många år framför oss har vi !! ♥♥



Precis när jag kom hem från ''jobbet'' så smsar stefan
mig om jag är hemma , sen hör jag någon plinga på vid dörren
och där står min sötnows med 5röda roser för varje år vi haft tsm
haha så sött !! , Fått redan för mycket fint av honom , förväntade
mig inte blommor , blir så glad <3





Ikväll ska jag till min stefan och mysa


Kommentarer
Postat av: josephine

grattis <3

2011-01-14 @ 18:49:53
URL: http://josephiinedahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0