SNÖ - Torsdag

Idag i morse när jag körde till skolan höll jag först på
att bli påkörd av en plog som kom i 60-70km timmen här inne
på kruveröd tänkte självklart när jag körut att han plogar på ''sin''
sida av vägen men han körde mitt i vägen så när jag kör ut får jag
slänga mig i diket och han tutar som en idiot på mig

Det var fan jag som borde tuta på dig din idiot jävel !! men
som tur var det snö så kom upp från ''diket'' körde ju inte neda
ner men en bra bit , körde jag vidare och fan va halt det var !!


Sen idag när jag och stefan åkte hem från torp tutar en gubbe
på mig och glor jag och stefan bara '' vafan nudå ''  ? jag hade liksom
inte gjort nått haha !! , Sen vid tunnlarna vid motorvägen kommer
det en bil tutandes och en kille hänger utan för fönstret och vinkar som
en idiot haha , aldrig varit med om 3 tutor på en dag

haha undra hur många tutor det blir påväg ner till göteborg sen ? haha KAOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0