harrys

Fyfan vilken kväll allt var bra och så nu blir det inga mellan slag detta är halvt fylle inlägg är arg och förbanna ont i ögoen för alla tårar tyvärr men hade det varit en grym kväll tjötade med en av vaktern om utbildning osv jätte trevlig sen när drängerna uppträder står jag längst fram med elvelina och andreas festade sönder haha vakten stod längat upp han tog tag i min patte vänstra bröst och föraökte flytta bak alla i publikendet gjorde skit obt verkligen, en av vakterna tyckte dom skulle avbryta för det blev för mycket för dom
men det var grymt haha dom sjöng till dom osv
sedan blev det ett helvete rent ut sakt vet ej om personen läse detta men bryr mig inte du förstörde min kväll och ge mig skit efter vad du gjort så jävla lågt och fegt jag har inte annat än brytt mig om dig
skulle aldrig gjort det fick inget för det aldrig och skälla ut mig framför dina kompisar är lågt
får se om man är så tuff i morgon !
ÄLSKAR MIN STEFAN HAN BRYR SIG OM MIG FÖR DEN JAG ÄR ! blir ingen krog på ett bra tag bara duma folk och folk man inte vill träffa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0