Jobb

Japp vaknade jätte sent idag, vaknade 12.35 tänkte FAAAN
klockan är mkt har tydligen som vaaanligt stäng av mobilalarmet
i sömnen så stressade upp och åt snabb frukost fixade mig å åkte
till Stenungsund började 14.00 .. Sen när jag kommer dit säger en
i personalen Isabelle ? Vad gör du här nu  ? Jag tänkte FAN du skämtar med mig ?=0 !

NE då började jag kl 15.00 hade inte alls behövt stressa men åååh orkar inte med mig
själv ibland asså ! Men vi fick ändra så jag började 14-21.30 så fick betalt för de iallfall !

IMORGON

* Först ska jag sova ut är helt död
* Sen fixa mig åka t torp å köpa hårfärg hade jag tänkt
* Åka till Andreas å träffa hans bebis Joline !
* Färga håret
* (hade behövt träna men hinner ej som vanligt )


SEN ÄR DE FAN JULAFTON OCH JAG SKA JOBBA 16-22.00
KOMMER KÄNNS KONSTIGT



Nisse hälsar GOD JUL !! + Han smakade på mitt pepparkakshus muums !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0