HAIR DONUT - hemma slipper du köpa en

1. Först börjar du med att hitta en gammal socka eller två rätt så tjocka
( beror på hur stor Donut du vill göra jag ville ha en stor & körde med två sockar )



2. Sedan börjar du rulla ihop sockan


3. Till en tjock ''toffs'' och klipper hål i toppen på tån så det blir som en vanligt toffs



4. Sedan sätter du upp håret i en toffs hög eller låg bestämmer du själv
och drar på Donut:n över toffsen och sedan tar du en vanlig toffs och sätter
över håret så det blir en bulle som på bilden , och sen tar du de håret som sticker
ut och snurrar runt bollen och trycker in de under Donuten med hjälpt av vanliga
hårspännen så blir det som på bilden under



Detta gjorde jag ungefär på 5 min det går jätte fort gäller bara att få till de med håret som
man ska ha in i Donut:n med massa små hårspännen , grymt snygg och smart att ha när man
är sleten och inte orkar fixa någon särskilld frisyr då går detta fort =)

Ska ha detta till jobbet i morgon hade jag tänkt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0