<3


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej hej!

Svar; Tyvärr är det svårt för mig att svara på eftersom jag inte har the sims 3 stadsliv. Om du har expantionspaketet kvällsnöjen så kan du bygga barer.

1. Gå in på stadsläget.

2. Välj en tomt och bygg sedan baren så som du vill ha den.

3. Välj att den ska vara en allmän tomt, och väljer du ett av massa alternativ tex; vampyrbar, dansklubb osv.

Om du har kvällsnöjen (expantionspaketet) så kan du i så fall göra såhär. Har du andra frågor så är det bara att skriva en kommentar /fråga på min blogg.

Hoppas jag förstod vad du menade så jag inte missuppfattade allting ;)

//Ylva



2011-08-31 @ 18:07:18
URL: http://onlythesims.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0