Röntgen Näl

Japp idag ska jag jobba kväll på röntgen Näl !
Undra var jag ska få vara denna gången , har ju varit två
dagar på hjärtavdelningen eller vad man ska säga , där de
opererade folk , skit grymt ,  Gissade även rätt på första försöket
var förträgningen satt på hjärtat på en patient , haha inte fel att
jag kunde det , handledare sa också att det var kul att jag förstår
och kan se det ,

Läkarna räddade även livet på en person igår eller vad ska man säga
de räddar livet på alla sina patienter men , denna var speciell extra svår
och extrem , med eller utan hjälp kunde människan dött , och de var sån
sjuk spänning under operationen , självklart var läkarna gryma och räddade
personen, shit säger jag bara , dessa Läkare förtjänar var enda krona det tjänar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0