Praktik Radiologen

2dagar på Angiografiteamet (kärlröntgen)
1 Kväll på Datortomografi, / CT
1 dag på Akut röntgen ( skelett )
1 dag på Ultraljud

Ja herregud vilket roligt ställe aldrig är det samma de gör
olika varje dag de hoppas typ runt på '' olika sationer '' Verkligen
ett sånt jobb jag hade velat ha , spännande och allt !

Visse dock inte att på Ultraljud sticker man i halsen och tar prover
nålen var säkert 8cm skojjar inte och in i halsen och rörde tyckte det
var så hemsk jag hade dött om jag låg där själv ! fy Sen stack de även
in med slang i lungan för att tappa blod/vätska , Det är inget man ser varje dag


Kommentarer
Postat av: Nossie

Låter jättespännande! :D Gaah jag hade också dött om jag fick en sån nål ner i halsen D:

2011-04-28 @ 22:51:42
URL: http://rainbowspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0