Tung dag

Idag jobbade jag kväll , min handledare var sjuk så blev grinig ville
gå med henne för hon är så snäll, men fick gå med en annan snäll tjej
på avdelningen . . men lite irriterande när dom inte vill '' slita'' på våra ryggar
vi har väl bättre ryggar en dom som lyfter och sliter varje dag på jobbet, .
vill mer än gärna hjälpa till . .

Iallafall idag var det riktigt jobbigt , en patient dog på avdelningen
och anhöriga var så ledsna och jag kunde inte sluta tänka på farfar
fyfan asså. .  ville bara sätta mig och grina   . .  men såklart folk som
känner mig haha så biter man ihop och lipar ikke , men det var tungt
riktigt tungt  . . . jag är inte den som sätter mig och stört lipar men ibland
önskade jag att jag kunde göra det ,

Men gud så fin personen blev efter vi gjort i ordning  . . .





Saknar dig farfar :'( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0