Nyår


på nyår ska jag ha en spetsklänning från ginatricot den ser
ungefär ut såhär , men inte ritkigt  . .  frågan är bara vad
för skor ska man ha till ? . . vill ha mina zebraskor men blir för
mycket mönster tror jag . .







Eller mina svarta nya skor men tror dock det blir
rikigt svårt att gå med dom , när det är snöigt och ishalt och
när man fått lite för mycket av det goda ? fint om man bryter
foten på nyår liksom haha dom 15cm gör mycket fort man
är på10-13 cm är det så mycket enklare att gå men dom 2cm
gör det faktiskt svårare tro det eller ej ..


Kommentarer
Postat av: caroline

vad är det för märke på dem svarta skorna som du har på bilden? :)

2011-04-20 @ 02:26:48
Postat av: Issabelle

sv - minna ej men de kommer från nelly.com , tror det var deras egna modell

2011-04-21 @ 00:46:51
URL: http://issabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0