1/1 -1/2



Japp då blir det månadens kamp för mig. Vi i min familj har kommit överens om att ta en måndad
utan chips och godis , för vi har blivit riktigt kassa på¨att hålla oss på vardagarna speciellt jag fyy
små äter helatiden och är sockerberonde som bara den ,

Vi har bestämt 1/1 -1/2 ha en hel månad utan chips och godis , utan det får bli grönsaker
Det ska vara hård träning hoppas jag om min förkylning blir bättre och vi ska då se hur mycket
jag får ner , Jag säger inte min vikt men jag kommer säga hur mycket jag går ner !! , Kanske
inte blir mycket alls , men hoppas på 4-5 kg :$ haha bara vatten på vardagarna ingen coca cola
som jag alltid dricker , cola blir det bara på helgen

Annars kommer jag må riktigt kasst , så börjar med att sluta med godis och chips ,
Ni får följa med mig i bloggen kommer skriva hur jobbigt det är , haha och det kommer
bli svårt har haft denna vanan läänge för länge måste skärpa mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0